דף הבית » לחיות בכבוד – גם אחרי הפנסיה זה אפשרי

לחיות בכבוד – גם אחרי הפנסיה זה אפשרי

לחיות בכבוד

לחיות בכבוד זה לא בהכרח אומר להסתפק במועט ולשרוד עוד יום. עבור אנשים רבים זה דווקא אומר להנות מהחיים, לחיות ברמת חיים גבוהה, בלי דאגות כלכליות, בלי חששות ועם הרבה אפשרויות שנפתחות – דווקא בגיל השלישי.

אבל מה לעשות שלא לכולם יש מספיק הכנסות, כדי לחיות כמו שהם רוצים – בכבוד ועוד הרבה מעבר לזה? מסתבר שיש פתרון יצירתי והוא אפילו לא כל כך מסובך.

לחיות בכבוד – איך עושים את זה?

היערכות לפרישה היא עניין רציני. למעשה זו הדרך הכי בטוחה שתוכלו ליישם, כדי להבטיח שגם אחרי הפנסיה תוכלו לחיות בנוחות כלכלית, שתאפשר לכם רמת חיים גבוהה, שתמיד יהיה לכם מה שאתם צריכים למימון המחייה השוטפת, אבל שיהיה לכם גם מספיק כדי להנות מהחיים, לנסוע לחו”ל או לטייל בארץ, לארח, לצאת ללימודים ולעשות את כל מה שתמיד חלמתם לעשות בשלב הזה בחיים.

אבל מה לעשות שלא כולם מצליחים להיערך כלכלית, לקראת הפרישה כמו שהיו רוצים.

לא תמיד זה לגמרי תלוי בכם ויש גם אנשים שפשוט לא קיבלו את הכלים והידע הנדרשים, כדי לנהל בצורה נכונה את הכסף שלהם ושל המשפחה, כדי להגיע למצב שבו הם יכולים לחיות כמו שהם רוצים – גם אחרי הפנסיה.

בדיוק למקרים כאלה, יש פתרונות יצירתיים המאפשרים לכם להמשיך לחיות ברמת החיים שאתם רוצים, בלי להתפשר – תוך שינוי מחשבתי.

קצת כמו משכנתא הפוכה אבל יותר טוב

למי שלא מכיר, משכנתא הפוכה מאפשרת לאנשים מבוגרים בעלי נכס מקרקעין לשעבד את הנכס שלהם לבנק או לגוף פיננסי תמורת הלוואה מכובדת, שניתנת לכל מטרה. 

לא לכולם זה פתרון מתאים, לרוב בשל חסרונות המשכנתא ההפוכה.

משכנתא הפוכה עשויה להיות פתרון לא משתלם, עבור מי שרוצה להחזיר את ההלוואה בתשלומים (בגלל הריבית הגבוהה), עבור מי שמתכוון שההלוואה תוחזר ע”י מכירת הנכס אחרי לכתו, וכן עבור מי שמעוניין לקבל סכום כסף גבוה יותר, שכן משכנתא הפוכה מאפשרת תקרת הלוואה נמוכה יחסית.

לעומת זאת, ירושה עצמית מאפשרת לכם לקבל סכום כסף גדול יותר, שניתן להמירו לקצבה חודשית גדולה, מכובדת ונדיבה עבור הבית שלכם. 

זוהי לא הלוואה אלא מכירת הדירה שלכם – תוך השארת זכות המגורים לכל החיים וקבלת סכום כסף גדול, המאפשר לכם לחיות בכבוד ובנוחות כלכלית.

פתרון פיננסי שמאפשר לחיות בכבוד

מודל ירושה עצמית, מאפשר לכם להישאר לגור בבית שלכם עד 120, תוך יצירת רווחה כלכלית לכל החיים, בלי חששות, כמו שאתם רוצים וכמו שמגיע לכם.

בניגוד למשכנתא הפוכה, זוהי לא הלוואה ולכן גם אין לכם חובות. אתם לא משלמים ריביות והצמדות ואין הגבלה על הזכות שלכם לחיות בבית.

לסיכום

גם בגיל הזהב כאשר ההכנסות נמוכות, עדיין קיימים פתרונות שונים שדרכם ניתן לחיות ברמת חיים גבוהה יותר. זה הכל עניין של בחירה.

אם גם אתם רוצים לבדוק את האפשרות, לשפר את רמת החיים שלכם בצורה משמעותית – בעזרת מודל ירושה עצמית, צרו קשר או השאירו פרטים באתר ונשמח לענות לכם על כל שאלה, על מנת למצוא את הפתרון הראוי ביותר עבורכם.

* האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ ו/או ייעוץ מקצועי ו/או ייעוץ משפטי ו/או ייעוץ בענייני מיסוי ו/או ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ כאמור ו/או המלצה לביצוע פעולה מסוימת או הימנעות ממנה ו/או התחייבות לקבלת תשואה מסוימת ו/או מחיר מסוים. לפני ביצוע פעולה פרטנית יש להתייעץ עם בעלי מקצוע רלוונטיים לעניין ולנסיבות האישיות של מבצע הפעולה.